Charakteristika, rozbor a využití finančního ukazatele EBITDA ve vybraných firmách – Petr Lacina
Petr Lacina
Master's thesis
Charakteristika, rozbor a využití finančního ukazatele EBITDA ve vybraných firmách
Characteristics, Analysis and Use of Financial Indicators EBITDA in chosen Firms
Abstract:
Diplomová práce v teoretické části obsahuje obecnou analýzu a různé přístupy k využití finančního ukazatele EBITDA. Praktická část práce dokumentuje postup využití ukazatele EBITDA při relativním ohodnocení akcií společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a dále další alternativní využití tohoto ukazatele na vzorku srovnatelných společností ke společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a. s.Abstract:
The theoretical part of diploma thesis there are contains a general analysis and various approaches to the use of EBITDA. The practical part documents the process which uses EBITDA in the relative valuation of the shares of Telefonica O2 Czech Republic, a. s. and other alternative uses of this indicator on a sample of comparable companies to Telefónica O2 Czech Republic, a. s.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 8. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26011
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Irena Stejskalová
- Reader: Lenka Šubrtová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26011
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Alexandra Janoušková -
Řízení lidských zdrojů v nadnárodní společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Milan Hrouda -
Personalistika a řízení lidských zdrojů ve firmě Telefonika O2 Czech Republic, a.s.
Alena Prešnajderová -
Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Lukáš Havlena -
Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Uvedení služby O2 TV na trh
Helena PISKOŘOVÁ -
Motivace obchodních zástupců ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
David Petrov -
Sociální klima a podniková kultura společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. jako faktor ovlivňující podnikovou stabilitu
Eva Jeřábková -
Porovnání společností Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a Deutsche Telecom A.G.
Zuzana Hykyšová