Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou – Eliška Vámošová
Eliška Vámošová
Bakalářská práce
Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou
Analysis of Shopping Environment in the Men´s Fashion Outlets
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek společnosti BANDI VAMOS s.r.o. Teoretická část se věnuje zejména stručnému představení společnosti, jejímu mezoprostředí a teoretickým východiskům v oblasti nákupního prostředí. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem pozorování v kombinaci s kvalitativní metodou Mystery shopping, jehož výsledkem jsou …víceAbstract:
Bachelor´s thesis is dealing analysis of shopping environment selected retail stores of BANDI VAMOS company. The theoretical part is dealing especially company introduction, environment of the company and theoretical basis of the shopping environment. Practical part is formed by quantitative research of Observation in combination with qualitative method of Mystery shopping. Results of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113063
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Petra Klapilová Krbová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁMOŠOVÁ, Eliška. \textit{Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/n4qeqb/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy
Natálie Gojová -
Společenská role módy na prahu svobody: Demokratizace odívání po pádu železné opony
Iveta Zikmundová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery shopping
Miroslav Boháč