Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána – Marta Lišková
Marta Lišková
Diplomová práce
Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána
The Marketing Strategy of a Social Business Mléčný bar Bílá vrána
Anotace:
Tato diplomová práce studuje marketingovou strategii sociálního podniku Mléčný bar Bílá Vrána. Teoretická část této práce představuje proces tvorby, implementace a kontroly marketingové strategie a nabízí definice sociálního podnikání a jeho srovnání s klasickými podniky. Praktická část této práce analyzuje skutečnou strategii Mléčný bar Bílá vrána. Strategie je zde zkoumána a hodnocena. Na základě …víceAbstract:
This diploma thesis studies the marketing strategy of a social business Mléčný bar Bílá vrána. The theoretical part of this work presents the process of creation, implementation and control of a marketing strategy and features definitions of social business and its difference in comparison to classical businesses. The practical part of this work analyses the real strategy of Mléčný bar Bílá vrána. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2013
- Vedoucí: Jitka Odehnalová
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34976
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie firmy Delta, s.r.o.
Pavel Hromek -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Alžběta Chrobáková -
Komplexní marketingová (nebo komunikační) strategie podniku (nebo produktu)
Pavlína Fousová -
Marketingová strategie firmy Hollandia a.s. na vybraných zahraničních trzích
Klára Buřičová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH MÉDIÍ V PODNIKÁNÍ S DŮRAZEM NA MARKETING
David PRANTL -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing na sociálních sítích
Veronika Šlechtová