Marta Lišková

Diplomová práce

Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána

The Marketing Strategy of a Social Business Mléčný bar Bílá vrána
Anotace:
Tato diplomová práce studuje marketingovou strategii sociálního podniku Mléčný bar Bílá Vrána. Teoretická část této práce představuje proces tvorby, implementace a kontroly marketingové strategie a nabízí definice sociálního podnikání a jeho srovnání s klasickými podniky. Praktická část této práce analyzuje skutečnou strategii Mléčný bar Bílá vrána. Strategie je zde zkoumána a hodnocena. Na základě …více
Abstract:
This diploma thesis studies the marketing strategy of a social business Mléčný bar Bílá vrána. The theoretical part of this work presents the process of creation, implementation and control of a marketing strategy and features definitions of social business and its difference in comparison to classical businesses. The practical part of this work analyses the real strategy of Mléčný bar Bílá vrána. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2013
  • Vedoucí: Jitka Odehnalová
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34976