Názory učitelů na vliv třídních vůdců při utváření klimatu třídy – Bc. Milan BONOBO
Bc. Milan BONOBO
Diplomová práce
Názory učitelů na vliv třídních vůdců při utváření klimatu třídy
The teacher´s views on the effect of the class leaders in creating the classroom environment
Anotace:
Ve své diplomové práci se věnuji tématu vůdců třídního kolektivu. Tuto problematiku prezentuji prostřednictvím pohledu třídních učitelů, kteří svou třídu velmi dobře znají a mají tak možnost o třídním kolektivu, na rozdíl od ostatních učitelů, podat poměrně rozsáhlé informace. Vycházím přitom z teoretických poznatků o sociálním vývoji žáka, třídním učiteli, třídním klimatu a vůdcích třídního kolektivu …víceAbstract:
In my diploma thesis I deal with the topic of leaders of a classroom group. This issue is described by the view of class teachers who know their classes well and they have possibility to provide relatively extensive information about the classroom group in contrast to other teachers. The thesis is based on theoretical knowledge about pupil´s social development, a classroom teacher, classroom climate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Arnošt Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BONOBO, Milan. Názory učitelů na vliv třídních vůdců při utváření klimatu třídy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv krátkého sociálně - edukačního programu na strukturu třídního kolektivu u žáků na ZŠ
Kristýna MÁNKOVÁ -
Vliv užití hry ve výchovně-vzdělávacím procesu na tvorbu zdravého kolektivu
Michal Štefan -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah učitelů ZŠ a SŠ k hudbě a hudební výchově
Ivana Procházková -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva