Chování spotřebitele na trhu food trucků v Brně – Bc. Martina Valová
Bc. Martina Valová
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu food trucků v Brně
Consumer behaviour in Food Truck Market in Brno
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu food trucků v Brně. Práce zahrnuje celkovou charakterizaci trhu a zkoumání spotřebitelských preferencí a zvyklostí včetně identifikace významných faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na zvoleném trhu. Součástí diplomové práce je orientační analýza a dotazníkové šetření. Primární data získaná dotazníkovým šetřením jsou statisticky zpracována …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with consumer behaviour in Food Truck Market in Brno. Thesis includes an overall characterization of the market and an examination of consumer preferences and habits in the selected market. Part of this diploma thesis is an orientation analysis and an online questionnaire survey. The primary data obtained by the survey are statistically processed. This processing also includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina -
Identification of main financial factors for sustainable development of a selected company
Mihaela Druta -
Identification of factors leading to project failure - a study of construction projects in the Middle East
Ahmed Alkhateeb -
Identification of physical and chemical factors regulating gene expression and infectivity of the Lyme disease spirochetes
Veronika PAVLASOVÁ -
Identification of factors of business cycle synchronization within the EU
David Irmann -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká