Specifika práce Marcely Kovaříkové. Hledání rovnováhy mezi výchovou a divadlem v kontextu ZUŠ – BcA. Andrea Szopová
BcA. Andrea Szopová
Bakalářská práce
Specifika práce Marcely Kovaříkové. Hledání rovnováhy mezi výchovou a divadlem v kontextu ZUŠ
Specific features of Marcela Kovaříková's work. Finding of the balance between education and drama in context of Basic art schools
Anotace:
Bakalářská práce „Specifika práce Marcely Kovaříkové“ mapuje tvorbu Marcely Kovaříkové působící na Základní umělecké škole v Třinci. Cílem je najít a popsat její osobitý rukopis a také přístup k práci s neprofesionály.Abstract:
Diploma thesis „Specific features of Marcela Kovaříková's work” describes the work of Marcela Kovaříková, who teaches at the Basic art school in Třinec. The aim of this thesis is to find and describe specific principles of Marcela Kovaříková's work and her approach to work with nonprofessional actors.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/ks23y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: MgA. Miroslav Jindra
- Oponent: prof. PhDr. Silva Macková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZOPOVÁ, Andrea. \textit{Specifika práce Marcely Kovaříkové. Hledání rovnováhy mezi výchovou a divadlem v kontextu ZUŠ}. Online. Bakalářská práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/n5hmkx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/ks23y/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Literárně dramatický obor na Základních uměleckých školách v Brně: vznik, vývoj a současný stav
Kateřina Mikanová -
Využití projektové metody v distanční výuce literárně dramatického oboru na Základní umělecké škole Česká Třebová
Zuzana Kulhánek Habrmanová -
Analýza metod podpory žáků s komunikačními obtížemi v literárně-dramatickém oboru
Berit Hönigová -
Mezioborová spolupráce tanečního, literárně-dramatického a výtvarného oboru (Projekt Květuška a její zahrádka)
Martina Dobešová -
Podpora aplikace rámcově-vzdělávacího programu pro Základní umělecké školy, obor literárně-dramatický.
Jana ŠÁLKOVÁ -
SNĚHOVÁ KRÁLOVNA - INSCENAČNÍ PROCES S ŽÁKY LITERÁRNĚ DRAMATICKÉHO OBORU
Andrea Krejčová -
Polomaska jako nástroj rozvoje hereckých kompetencí u žáků// literárně-dramatického oboru ve věku od 14 do 17 na ZUŠ
Pavla Kroupová -
The Childish Avant-garde: Contemporary Swedish Children’s Theatre since the 1970s and the Aesthetics of Play
Romana Švachová