Tvorba 3D her pomocí jMonkeyEngine 3.0 – Jakub Skála
Jakub Skála
Bachelor's thesis
Tvorba 3D her pomocí jMonkeyEngine 3.0
3D game development using jMonkeyEngine 3.0
Anotácia:
Tématem práce je tvorba trojrozměrných počítačových her pomocí programovacího jazyka Java a enginu jMonkeyEngine, který je na Javě postaven. Cílem je představit možnosti tohoto nástroje a také zhodnotit, zda se jeho tvůrcům skutečně podařilo dokázat, že jazyk Java je použitelný i při tvorbě počítačových her. V úvodní části práce je představen samotný nástroj jMonkeyEngine, stručná historie jeho vývoje …viacAbstract:
The topic of this bachelor thesis is game development of three dimensional PC games using Java programming language and game engine jMonkeyEngine witch is built on Java. The goal is to present capabilities of this tool and also to determine whether the developers of the engine actually proved that Java is usable for making PC games. The first part is focused on jMonkeyEngine itself with its history …viacKľúčové slová
jMonkeyEngine JME JME3 JME SDK Java trojrozměrné počítačové hry vývoj počítačových her
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50615
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedúci: Jarmila Pavlíčková
- Oponent: Jiří Nagy
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50615
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Produkce v průmyslu vývoje počítačových her
Hana Kretková -
Vývoj počítačových her pomocí knihovny MonoGame
Mikhail Borisov -
Vliv počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra
Monika Winklerová -
Vývoj počítačových her v enginu Unity
Dominik Kolouch -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Porovnání herních engine pro vývoj počítačových her
Ayman Abdullah Jawhar -
Proces verzování a modulární Git klient pro vývoj počítačových her
Václav JIRÁK -
Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost
Matěj Minařík