Bc. Tomáš Urbánek

Master's thesis

Sportovec jako součást marketingové komunikace

The Athlete as a Part of a Marketing Communication
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na individuální sportovce jako součást marketingové komu-nikace. Práce se zabývá analýzou vybraných sportovců, jejich přirazením k jednotlivým archetypům a následným návrhem marketingové využitelnosti. V teoretické části je vyme-zen pojem sponzoringu, jeho využití v marketingové komunikaci a popis jednotlivých ar-chetypů. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu …viac
Abstract:
The thesis is focused on individual athletes as part of marketing communications. The work analyzes the selected athletes, assigning them to archetypes and suggests marketing usability. The theoretical part defines sponsorship, its use in marketing communications and describes each archetype. The theoretical part is the basis for the creation of practical part. There are qualitative and quantitative …viac
 

Kľúčové slová

archetyp sponzoring sportovec
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Urbánek, Tomáš. Sportovec jako součást marketingové komunikace. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.