Sportovec jako součást marketingové komunikace – Bc. Tomáš Urbánek
Bc. Tomáš Urbánek
Master's thesis
Sportovec jako součást marketingové komunikace
The Athlete as a Part of a Marketing Communication
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na individuální sportovce jako součást marketingové komu-nikace. Práce se zabývá analýzou vybraných sportovců, jejich přirazením k jednotlivým archetypům a následným návrhem marketingové využitelnosti. V teoretické části je vyme-zen pojem sponzoringu, jeho využití v marketingové komunikaci a popis jednotlivých ar-chetypů. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu …viacAbstract:
The thesis is focused on individual athletes as part of marketing communications. The work analyzes the selected athletes, assigning them to archetypes and suggests marketing usability. The theoretical part defines sponsorship, its use in marketing communications and describes each archetype. The theoretical part is the basis for the creation of practical part. There are qualitative and quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Urbánek, Tomáš. Sportovec jako součást marketingové komunikace. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.