Firma v konkurenčním prostředí: BNM, s.r.o. – Bc. Tomáš Kabourek
Bc. Tomáš Kabourek
Diplomová práce
Firma v konkurenčním prostředí: BNM, s.r.o.
Company in a Competitive Environment: BNM, s.r.o.
Anotace:
Práce je zaměřena na charakteristiku chování firmy v konkurenčním prostředí. Vymezuje typy tohoto prostředí a vývoj marketingových přístupů v závislosti na vývoji tržního prostředí. V práci jsou dále vymezeny chyby, kterých se firmy nejčastěji dopouští. Jednotlivá teoretická východiska jsou konfrontována s reálným stavem vybrané firmy pro detekci prostoru a zlepšení fungování pomocí statistických a …víceAbstract:
The thesis is focused on characteristics of a market behavior in competitive environment. It defines types of these environment and evolution of the market area. In the thesis are also defined faults, which are mostly committed by companies. These theoretical theses are confronted with a real situation of chosen company for a detection of a potential to improvement of a working by a statistic and analytic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok
Název
Vložil
Vloženo
Práva