Reklama ve vybraném podniku – Ing. Kateřina Mrázková
Ing. Kateřina Mrázková
Bakalářská práce
Reklama ve vybraném podniku
Advertisement in selicted company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na reklamní kampaň společnosti Vodafone „čivavy“. Reklamní kampaň probíhala v předvánočním čase, takže byla vánočním duchem i značně ovlivněna. Reklamní kampaň byla pro Vodafone vytvořena interními zaměstnanci marketingového oddělení. V práci byly řešeny základní čtyři oblasti v tvorbě reklamní kampaně jako je reklamní plán, mediální plán, public relations a psychologie …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the Vodafone ad campaign „Chihuahuas“. This campaign took place during Christmas time and got considerably influenced by the christmas spirit. The ad campaing was created for Vodafone by internal employees of the Marketing dept. At work there were four basic areas in creation of the ad campaing to deal with: Advertising plan, Media plan, Public relations, Psychology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uiohx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Miroslav Brábník
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Michal Kožešník -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Psychologie reklamy v politické kampani
Sebastian Kemel -
Psychologie reklamy
Dominika Jungová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Michaela Kadlecová