Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení – Eliška VRŠŤALOVÁ
Eliška VRŠŤALOVÁ
Bakalářská práce
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Social-emotional competence in preschool children
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá povědomím učitelů o programech rozvíjejících sociálně-emocionální kompetence předškolních dětí. Jejím cílem je zmapování postojů, názorů a zkušeností se sociálně-emocionálním učením a programů pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí. Jedná se o kvantitativního výzkum, deskriptivní a mapující studii, která byla realizována formou online dotazníku. Respondenti výzkumu …víceAbstract:
This bachelor´s thesis talks about the awareness that teachers have about programs that are developing social-emotional competences in preschool children. Its objective is to map down attitudes, opinions and experiences with social-emotional learning and programs for growth in social-emotional competences. This work is a quantitative research, a descriptive and a mapping study, which was carried out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Viktorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRŠŤALOVÁ, Eliška. Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Adéla PRAŽÁKOVA -
Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku
Pavlína KUPKOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ -
Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra
Tereza FOUKALOVÁ -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová
Název
Vložil
Vloženo
Práva