Pavel JANÍČEK

Bakalářská práce

Reklama školy očima studentů

The promotion of the school in student's eyes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby a významu reklamy a jejího zařazení do edukačního procesu. Základním cílem je pochopit její manipulativní význam a rozlišit konzumní reklamní průmysl a uměleckou složku v reklamě. Teoretická část charakterizuje reklamu, její rozdělení a roli výtvarného umění v ní. V praktické části žáci vytvoří reklamní návrhy (konzumní i výtvarné), které by bylo …více
Abstract:
This bachelor work deals with creation and the importance of promotion in the educational process. The main goal is to understand its manipulative meaning and to make out the consumer promotion industry and the artistic forms of promotion. The theoretical part describes the promotion, its segmentation and the role of art in it. In the practical part the students create the promotion projects (consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Radka Růžičková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANÍČEK, Pavel. Reklama školy očima studentů. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času KS + 4 sp.

Práce na příbuzné téma