Public relations ve vybraném podniku – Bc. Kristýna BENDOVÁ
Bc. Kristýna BENDOVÁ
Diplomová práce
Public relations ve vybraném podniku
Public Relations in a chosen company
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout změny PR komunikace ve vybraném podniku, Pivovaru a restauraci ENERGON. Tato doporučení byla vytvořena na základě analýzy trendů v PR a analýzy marketingové komunikace v tomto podniku.Vytvořená doporučení se týkala zejména spolupráce s lifestylovými blogery a dalšími názorovými ovlivňovateli, se specializovanými časopisy o jídle. Doporučení byla uvedena …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis was to propose changes of PR communication in a chosen company. These recommendations were created based on the analysis of the current trends in public relations and analysis of the current situation in marketing communications and PR in a chosen company, ENERGON Brewery. They mainly concerned cooperation with life-style bloggers and other opinion-influencers, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENDOVÁ, Kristýna. Public relations ve vybraném podniku. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta
Tereza Havlová -
On-line marketingová komunikace
David Kočí -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace
Dominika Mrázková -
Marketingová on-line komunikace prodejní výstavy Křehká krása
Barbara Anna Bezoušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva