Determinanty herecké práce? relaxace a reflexe – Markéta Frösslová
Markéta Frösslová
Diplomová práce
Determinanty herecké práce? relaxace a reflexe
The Determinants of Acting? relaxation, reflection
Anotace:
Práce pojednává o determinujících faktorech herecké práce, se kterými jsem se setkala během studia na DAMU i mimo ni. Především se zde věnuji osobě režiséra jako jednomu z klíčových činitelů, který působí na hercův vývoj a obzvlášť se zabývám komunikačním determinantem ovlivňujícím spolupráci mezi hercem a režisérem. Nechybí ani potřebná sebereflexe.Abstract:
The Thesis describes the determinants of acting that I experienced during my studies at DAMU and in my following career. Specially is described the director?s character as one as a main determinant which affects the actor?s progression. The communication as a general determinant is set to be the one which influences the cooperation between actor and director the most. Own selfreflexion is treated as …víceKlíčová slova
herectvíKlíčová slova
sebepoznáníKlíčová slova
komunikaceKlíčová slova
divadelní režiséřiObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2012
- Vedoucí: Jakub KORČÁK
- Oponent: Jana HLAVÁČOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví činoherního divadla
Práce na příbuzné téma
-
Intrapersonální komunikace (ne)oddělitelnou složkou dramatického díla v návaznosti na Zichovu Estetiku dramatického umění a Osolsoběho Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci
Petra Bruzlová -
Komunikace a herectví v perspektivě mého života
Kateřina Van Wagenenová -
Nonverbální komunikace v prostředí školy
Barbora Hásková -
Dialogická podstata výchovy k herectví
Petr Matyáš Cibulka -
Herectví z hlediska kognitivních studií
Adam SUCHÁNEK -
1. Teoretická cást: Vztah a komunikace režiséra s hercem 2. Praktická cást: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních del, délka minimálne 10 min., režie
Tereza KOVÁŘOVÁ -
Kočovné cesty s divadelní společností KočéBR po Turecku, Španělsku a Maroku z pohledu studentky činoherního herectví
Tereza Slámová