Projekt realizace kamenné prodejny pro e-shop Forladies.cz – Bc. Lucie ROMANOVÁ, DiS.
Bc. Lucie ROMANOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Projekt realizace kamenné prodejny pro e-shop Forladies.cz
Project of Realisation of a Retail Shop for the E-shop Forladies.cz
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem realizace kamenné prodejny pro internetový obchod s kabelkami a módními doplňky. Práce se skládá ze tří částí - teoretické, analytické a projektové. Teoretickou část tvoří teoretická východiska a poznatky, které jsou čerpány z odborné literatury a jsou aplikovány v další části práce. Na základě poznatků z analytické části práce, která se skládá z PEST analýzy, SWOT …víceAbstract:
The master thesis deals with project of realisation of a retail shop for the e-shop with bags and fashion accesorries. The thesis consists of three parts - theoretical, analytical and project part. The theoretical part is composed of knowledge based on scientific literature. On the basis of the analytical part, which contain PEST analysis, SWOT analysis and other analysis, a project is suggested. Project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROMANOVÁ, Lucie. Projekt realizace kamenné prodejny pro e-shop Forladies.cz. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací
Martina DUŠKOVÁ -
SWOT analýza jako součást marketingového řízení ve firmě BDM Stavební a.s.
Petra Králíčková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Sandra Špalková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Vliv vnějších faktorů na podnikání v automobilovém průmyslu v České republice: PEST analýza
Martin Šimon -
PEST analýza potravinářského průmyslu Ukrajiny
Oksana Malona -
Vliv ekonomických faktorů na podnikání v Lucembursku ve finančním sektoru: úvod do PEST analýzy
Šimon Adam Schilla