Bc. Kateřina Vinšová

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Means of marketing communication for the child audience
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem prostředků marketingové komunikace na dětské publikum v několika věkových kategoriích (2-5 let, 8-9 let, 13-14 let a 16-17 let). V teoretické části práce se zabývám jednotlivými prostředky marketingové komunikace a jejich provázáním na dětské publikum. Dále se zabývám členěním dětského publika dle stádií vývojové psychologie a v neposlední řadě řeším marketing cílený …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the influence of marketing communication to the childern's audience in several age categories (2-5 years, 8-9 years, 13-14 years and 16-17 years). The theoretical part deals with the various resources of marketing communication and linking to child audience. I also deal with children's audience segmentation according to stages of developmental psychology and finally I solve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní