Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum – Bc. Kateřina Vinšová
Bc. Kateřina Vinšová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Means of marketing communication for the child audience
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem prostředků marketingové komunikace na dětské publikum v několika věkových kategoriích (2-5 let, 8-9 let, 13-14 let a 16-17 let). V teoretické části práce se zabývám jednotlivými prostředky marketingové komunikace a jejich provázáním na dětské publikum. Dále se zabývám členěním dětského publika dle stádií vývojové psychologie a v neposlední řadě řeším marketing cílený …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the influence of marketing communication to the childern's audience in several age categories (2-5 years, 8-9 years, 13-14 years and 16-17 years). The theoretical part deals with the various resources of marketing communication and linking to child audience. I also deal with children's audience segmentation according to stages of developmental psychology and finally I solve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ebndk/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková