Bc. Kateřina Vinšová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Means of marketing communication for the child audience
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem prostředků marketingové komunikace na dětské publikum v několika věkových kategoriích (2-5 let, 8-9 let, 13-14 let a 16-17 let). V teoretické části práce se zabývám jednotlivými prostředky marketingové komunikace a jejich provázáním na dětské publikum. Dále se zabývám členěním dětského publika dle stádií vývojové psychologie a v neposlední řadě řeším marketing cílený …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the influence of marketing communication to the childern's audience in several age categories (2-5 years, 8-9 years, 13-14 years and 16-17 years). The theoretical part deals with the various resources of marketing communication and linking to child audience. I also deal with children's audience segmentation according to stages of developmental psychology and finally I solve …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní