Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum – Bc. Kateřina Vinšová
Bc. Kateřina Vinšová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Means of marketing communication for the child audience
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem prostředků marketingové komunikace na dětské publikum v několika věkových kategoriích (2-5 let, 8-9 let, 13-14 let a 16-17 let). V teoretické části práce se zabývám jednotlivými prostředky marketingové komunikace a jejich provázáním na dětské publikum. Dále se zabývám členěním dětského publika dle stádií vývojové psychologie a v neposlední řadě řeším marketing cílený …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the influence of marketing communication to the childern's audience in several age categories (2-5 years, 8-9 years, 13-14 years and 16-17 years). The theoretical part deals with the various resources of marketing communication and linking to child audience. I also deal with children's audience segmentation according to stages of developmental psychology and finally I solve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ebndk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková