Martina Šplíchalová

Bakalářská práce

Analýza marketingového přístupu v podniku

Anotace:
Náplní bakalářské práce s názvem Analýza marketingového přístupu v podniku je popsání a zhodnocení marketingového přístupu v Čajovém baru Peklo, Nebe, Ráj za použití vhodné literatury. První dvě kapitoly se zabývají teoretickými východisky spojenými se základními marketingovými pojmy, je vymezen termín marketingový plán a jeho součásti. Ve zbylých kapitolách je provedena analýza současného marketingového …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis titled 'Analysis of the marketing approach in a company' is to describe and evaluate the marketing approach in the Tea bar Hell, Heaven, Paradise, using the appropriate literature. The first two chapters deal with the theoretical bases associated with basic marketing concepts, defined the term marketing plan and its components. In the remainig chapters is analyzed the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/n62685/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku