Bc. Lucie Prášková

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem

Marketing research of customer satisfaction of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem a na základě výsledků výzkumu navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti. V první kapitole bude uvedena rešerše teoretických poznatků, které se budou vztahovat k marketingu, marketingovému výzkumu a spokojenosti zákazníků. V druhé kapitole bude představen vybraný podnik …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to use marketing research to determine the level of customer satisfaction with the chosen business and, based on the results of the research, to design appropriate measures that will lead to increased satisfaction. The first chapter will present a research of theoretical knowledge that will apply to marketing, marketing research and customer satisfaction. The second …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Dana Toušová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné