Bc. Eliška Holubová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell

Marketing research of services of filling-station Shell
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se pojednává o definici marketingového výzkumu, o charakteristice a dělení služeb, o marketingovém prostředí, vysvětlen je zde i proces marketingového výzkumu a jeho techniky. V praktické části se zabýváme samotným marketingovým výzkumem v dané čerpací stanici. V závěru jsou uvedena doporučení na zkvalitnění služeb na …více
Abstract:
My bachelor work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains the definition of marketing research, characteristics and dividing of services, description of marketing environment, process of marketing research and its techniques are explained here too. Practical part deals with marketing research in given filling station. The recommendations are shown in conclusion in filling …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Holubová, Eliška. Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku