Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell – Bc. Eliška Holubová
Bc. Eliška Holubová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell
Marketing research of services of filling-station Shell
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se pojednává o definici marketingového výzkumu, o charakteristice a dělení služeb, o marketingovém prostředí, vysvětlen je zde i proces marketingového výzkumu a jeho techniky. V praktické části se zabýváme samotným marketingovým výzkumem v dané čerpací stanici. V závěru jsou uvedena doporučení na zkvalitnění služeb na …víceAbstract:
My bachelor work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains the definition of marketing research, characteristics and dividing of services, description of marketing environment, process of marketing research and its techniques are explained here too. Practical part deals with marketing research in given filling station. The recommendations are shown in conclusion in filling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holubová, Eliška. Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o.
Aneta Polášková