Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje – Ing. Pavla Lebedeva Pochvalovská
Ing. Pavla Lebedeva Pochvalovská
Diplomová práce
Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje
Restaurant Marketing focused on Sales Promotion
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu v gastronomii jako jedním ze zdrojů pro budování konkurenceschopné restaurace. Problematika je řešena vzhledem k obtížné ekonomické situaci v oboru. Tržby se konstantně snižují již od roku 2008 a též vysoký je počet krachujících restaurací (v roce 2012 zkrachovalo 420 podniků). Cílem této práce je analýza úrovně marketingu v oblasti gastronomie na předem …víceAbstract:
The thesis deals with the problem of restaurant marketing as one of the pillar of building an enterprise being able to compete. Issue is dealt with the concern of today´s demanding situation in Gastronomy. Restaurant incomes are constantly going down since the year of 2008, and the number of closing is also high (in 2012 420 companies went bankrupt). The aim of this work is to analyse the level of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12407/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: Ing. Vladimír Filip
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEBEDEVA POCHVALOVSKÁ, Pavla. \textit{Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/n6dulj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Největší byrokratické překážky ovlivňující podnikání v hotelnictví a gastronomii v Česku a na Slovensku
Veronika Štěpánková -
Zachování českých zvyků v gastronomii v regionu Horácko a Podhorácko
Kamila Madziová -
Možnosti snižování odpadu v gastronomii a potravinářství v kontextu cirkulární ekonomiky
Katarína Vezérová -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková -
Evoluce marketingu v gastronomii
Kateřina Šípková