Klaudia Figlárová

Bakalářská práce

Formy a použitie zliav v e-commerce

Formy a použití slev v e-commerce
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na rozdílné formy slev s důrazem na prostředí e-commerce. Slevové strategie společnostem poskytují mimo jiné možnost ovlivňovat spotřebitelské chování a stimulaci k nákupu. Cílem práce je zhodnotit přístup využití různých forem slev mezi největšími internetovými obchody v rámci České republiky a prostřednictvím primárního výzkumu identifikovat zákaznické preference a postoj …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on various forms of price discounts with emphasis on the e-commerce environment. Discount strategies give companies, among other things, the opportunity to influence consumer behaviour and incentives to buy. The aim of this work is to evaluate the approach to the use of various forms of discounts among the largest online stores in the Czech Republic and through primary …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na rozličné formy zliav s dôrazom na prostredie e-commerce. Zľavové stratégie spoločnostiam poskytujú okrem iného možnosť ovplyvňovať spotrebiteľské správanie a stimuláciu k nákupu. Cieľom práce je zhodnotiť prístup využitia rôznych foriem zliav medzi najväčšími internetovými obchodmi v rámci Českej republiky a prostredníctvom primárneho výskumu identifikovať zákaznícke …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83634