Formy a použitie zliav v e-commerce – Klaudia Figlárová
Klaudia Figlárová
Bakalářská práce
Formy a použitie zliav v e-commerce
Formy a použití slev v e-commerce
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na rozdílné formy slev s důrazem na prostředí e-commerce. Slevové strategie společnostem poskytují mimo jiné možnost ovlivňovat spotřebitelské chování a stimulaci k nákupu. Cílem práce je zhodnotit přístup využití různých forem slev mezi největšími internetovými obchody v rámci České republiky a prostřednictvím primárního výzkumu identifikovat zákaznické preference a postoj …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on various forms of price discounts with emphasis on the e-commerce environment. Discount strategies give companies, among other things, the opportunity to influence consumer behaviour and incentives to buy. The aim of this work is to evaluate the approach to the use of various forms of discounts among the largest online stores in the Czech Republic and through primary …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na rozličné formy zliav s dôrazom na prostredie e-commerce. Zľavové stratégie spoločnostiam poskytujú okrem iného možnosť ovplyvňovať spotrebiteľské správanie a stimuláciu k nákupu. Cieľom práce je zhodnotiť prístup využitia rôznych foriem zliav medzi najväčšími internetovými obchodmi v rámci Českej republiky a prostredníctvom primárneho výskumu identifikovať zákaznícke …víceKlíčová slova
formy cenových slev slevy v e-commerce vnímání slev a preference zákazníků nakupování na internetu slevy nabízené internetovými obchody
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83634
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83634
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
Katharina Kusch -
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
Petra Vachunová -
Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. se zaměřením na produkt a propagaci
Zuzana ČERNÁ -
Vnímání situačních faktorů v internetových obchodech spotřebiteli generace Z
Michal Pšurný -
Vnímání značek internetových obchodů na českém trhu
Eliška Motyčková