Bc. Natálie Korkešová

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

The marketing strategy: case study
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií podniku. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány pojmy jako marketing, marketingová strategie či marketingový a komunikační mix. Praktická část pak obsahuje informace spojené s vybraným podnikem, dotazníkové šetření a v závěru návrh na novou marketingovou strategii.
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the company. The theses consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes concepts such as marketing, marketing strategy or marketing and communication mix. The practical part contains information related to the selected company, a questionnaire survey and a final suggestion for a new marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.