Bc. Natálie Korkešová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podniku

The marketing strategy: case study
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií podniku. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány pojmy jako marketing, marketingová strategie či marketingový a komunikační mix. Praktická část pak obsahuje informace spojené s vybraným podnikem, dotazníkové šetření a v závěru návrh na novou marketingovou strategii.
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the company. The theses consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes concepts such as marketing, marketing strategy or marketing and communication mix. The practical part contains information related to the selected company, a questionnaire survey and a final suggestion for a new marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.