Denys Reva

Diplomová práce

Skoda's Contemporary Marketing Strategy in Selected Countries

Současná marketingová strategie společnosti Škoda ve vybraných zemích
Anotace:
Abstrakt Organizace musejí v současnosti často pro zlepšení své podnikatelské situace realizovat zásadní inovační opatření. Fúze se společností Volkswagen v průběhu 1991 - 2000 v tomto směru společnosti Škoda pomohla a výrazně zlepšila její postavení na trhu. Nicméně byl to pouze první krok na cestě k dalšímu úspěchu. Společnost Volkswagen neumožnila společnosti Škoda vyvíjet luxusní, potenciálně rychlejší …více
Abstract:
Abstract Contemporary organizations must often improve their business situations through drastic innovation; Skoda currently faces the question of how to improve its market position. A merger with Volkswagen during 1991 -- 2000 helped and has improved Skoda's situation significantly. However, this was just the first step towards further achievement. Volkswagen has not given approval for Skoda to create …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
  • Vedoucí: Gina Cook
  • Oponent: Aleš Lisa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34057