Skoda's Contemporary Marketing Strategy in Selected Countries – Denys Reva
Denys Reva
Diplomová práce
Skoda's Contemporary Marketing Strategy in Selected Countries
Současná marketingová strategie společnosti Škoda ve vybraných zemích
Anotace:
Abstrakt Organizace musejí v současnosti často pro zlepšení své podnikatelské situace realizovat zásadní inovační opatření. Fúze se společností Volkswagen v průběhu 1991 - 2000 v tomto směru společnosti Škoda pomohla a výrazně zlepšila její postavení na trhu. Nicméně byl to pouze první krok na cestě k dalšímu úspěchu. Společnost Volkswagen neumožnila společnosti Škoda vyvíjet luxusní, potenciálně rychlejší …víceAbstract:
Abstract Contemporary organizations must often improve their business situations through drastic innovation; Skoda currently faces the question of how to improve its market position. A merger with Volkswagen during 1991 -- 2000 helped and has improved Skoda's situation significantly. However, this was just the first step towards further achievement. Volkswagen has not given approval for Skoda to create …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34057
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
- Vedoucí: Gina Cook
- Oponent: Aleš Lisa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34057
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analysis of international market strategy and growth opportunities for the garment industry in Bulgaria : a case applied to C&A
Raphael Bonhomme -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová