Slohové útvary postupu vyprávěcího z hlediska jazyka a stylistiky na 1. stupni ZŠ – Sandra MORÁVKOVÁ
Sandra MORÁVKOVÁ
Diplomová práce
Slohové útvary postupu vyprávěcího z hlediska jazyka a stylistiky na 1. stupni ZŠ
Types of narrative writings from language and stylistics point of view at the primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá metodami a hodnocením výuky psaní vypravování ve 4. a 5. ročníku 1. stupně ZŠ. Práce má dvě hlavní části, část teoretickou a část empirickou. V teoretické části se snažíme o vymezení pojmu vypravování, stanovení metod výuky a získání poznatků o hodnocení psaných vypravování. V empirické části prezentujeme výsledky kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, které …víceAbstract:
The present diploma thesis deals with teaching methods and assessment of writing a narrative in fourth and fifth years of the primary school. The diploma thesis consists of two parts - theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the delimitation of the term narrative, setting of teaching methods and obtaining of findings of written narratives' assessment. The empirical part presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Krejčí
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORÁVKOVÁ, Sandra. Slohové útvary postupu vyprávěcího z hlediska jazyka a stylistiky na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Nenásilná komunikace v komunikační a slohové výchově na 2. stupni ZŠ
Adam Krejcar -
Využití informačních a komunikačních technologií ve slohové a komunikační výchově
Jiřina DÁŇOVÁ -
Analytický pohled na "dobrou" praxi a výuku komunikační a slohové výchovy
Pavlína WEISSEROVÁ -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová -
Tištěné učebnice hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ a jejich využívání v praxi
Adam Kapoun -
Využití ornamentu a arabské kaligrafie ve výtvarné výchově pro 4. a 5. ročník ZŠ
Nina Ryplová -
Poslechové činnosti v hudební výchově ve 4. a 5. ročníku ZŠ
Petra NESTÁVALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva