Edukační praxe hudební nauky na 1. stupni základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy. Na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje. – Patricie PROKŠOVÁ
Patricie PROKŠOVÁ
Master's thesis
Edukační praxe hudební nauky na 1. stupni základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy. Na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje.
Educational experience from music theory for the first school with extended music education. On the example of schools selected from Moravian-Silesian Region.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá současnou podobou výuky hudební nauky v hudebních třídách nižšího stupně základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy, a to na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje. První, teoretická část objasňuje ústřední pojem hudební nauka a zabývá se problematikou její správné výuky. Práce se dále podrobněji zaměřuje na pojetí výuky hudební nauky na nižším stupni základní …moreAbstract:
This diploma thesis concerns the current form of teaching music theory within classes with extended music education at lower grades of primary schools at selected schools in the Moravian-Silesian Region. The first, theoretical part of the thesis explains the term music theory and examines the ways of teaching it appropriately. The thesis describes in details the method of teaching music theory at lower …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2016
Accessible from:: 29. 3. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. David Kozel, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKŠOVÁ, Patricie. \textit{Edukační praxe hudební nauky na 1. stupni základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy. Na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje.}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2016. Available from: https://theses.cz/id/n6pmw2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROKŠOVÁ, Patricie. Edukační praxe hudební nauky na 1. stupni základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy. Na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje.. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy s programem Začít spolu očima rodičů a pedagogů
Eva Soukupová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová