Cembalo - generálbasový a obligátní nástroj v komorní hudbě J. S. Bacha (se zaměřením na sonáty pro housle a cembalo) – Denisa Nováková
Denisa Nováková
Diplomová práce
Cembalo - generálbasový a obligátní nástroj v komorní hudbě J. S. Bacha (se zaměřením na sonáty pro housle a cembalo)
Harpsichord - Basso continuo and obligate tool in chamber music by J. S. Bach (focusing on sonatas for violin and harpsichord)
Anotace:
Diplomová práce s názvem Cembalo-generálbasový a obligátní nástroj v komorní tvorbě J.S.Bacha (se zaměřením na housle a cembalo) se zabývá především 17. a 18. stoletím. Obsah práce je rozdělen do tří velkých kapitol, jež jsou dále dělené do podkapitol, doplněné poznámkami pod čarou a notovými přílohami na konci práce.První kapitola stručně přibližuje úlohu cembala ve hře bassa continua. Druhá kapitola …víceAbstract:
Master's graduatinon thesis Harpsichord-Basso continuo and obligate instrument in chamber music by J.S.Bach (focusing on sonatas for violin and harpsichord) deals mainly with 17th and 18th century. The content of the thesis is divided into three main chapters, which are further divided into sub-chapters, accompanied by footnotes and the note annexex at the end of the thesis. The first chapter outlines …víceKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
hudební analýzyKlíčová slova
hudba pro cembaloKlíčová slova
generálbasKlíčová slova
cembalo
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7977
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Giedre MRÁZKOVÁ
- Oponent: Vojtěch SPURNÝ
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Denisa. \textit{Cembalo - generálbasový a obligátní nástroj v komorní hudbě J. S. Bacha (se zaměřením na sonáty pro housle a cembalo)}. Online. Diplomová práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Hudební a taneční fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/n6sewm/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Cembalo
Práce na příbuzné téma
-
Problematika interpretace komorní hudby G.P.Telemanna a J.J.Quantze
Michaela Durajová -
Komorní dechová hudba v období klasicism u na příkladech W.A. Mozarta, L.v.Beethovena a A. Rejchy
Kateřina Lužná -
Komorní vokální hudba Z.Pololáníka
Terezie Čertková -
Interpretační problematika vybraných komorních skladeb pro housle a klavír Bedřicha Smetany a Antonína Dvořáka z pohledu klavíristy
Jan LUKŠ -
Soudobá česká hudba pro cembalo
Monika Knoblochová -
Rekonstrukce a rozbor kocertu G dur pro cembalo a smyčce F. X. Richtera
Jiří Havrlant -
Josef Berg a jeho klavírní tvorba od improvizací až po Sonatu pro cembalo a klavír
Marta Dembická -
Henryk Mikolaj Górecki - Život a dílo se zaměřením na skladby pro klavír a orchestr
Petr Zapletal