Projekt zvýšení turistické aktivity mikroregionu Pieniny – Bc. Peter FABIAN
Bc. Peter FABIAN
Master's thesis
Projekt zvýšení turistické aktivity mikroregionu Pieniny
The projec of increase turist activity in micro region Pieniny
Anotácia:
V diplomovej práci sa najprv teoreticky zaoberám marketingom a manažmentom územia v oblasti turistického ruchu. Snažím sa poukázať na to, že osvedčené metódy turistických aktivít prinášajú malým regiónom sociálno-ekonomický rast. V praktickej časti analyzujem súčasný stav územia na severnom Spiši, na hraniciach s Poľskom - mikroregión Pieniny. Navrhujem riešenie pre zlepšenie súčasnej situácie v oblasti …viacAbstract:
First of all in this diploma work I have theoretically focused my attention on marketing and management of the specific area considering the tourist traffic. I point out that approved methods of tourist activities in the small regions can bring them a social and economical development. In the practical part of this diploma work I am trying to analyze a present situation of the North Spiš Area, direct …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FABIAN, Peter. Projekt zvýšení turistické aktivity mikroregionu Pieniny. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Význam European Quartet pre cestovný ruch krajín Vyšehradskej Štvorky
Michaela Svobodová -
Rozvoj cestovného ruchu v Banskoštiavnickom regióne
Denisa Popracová -
Branding destinácií cestovného ruchu v Európe – komparatívna analýza
Erika Baksová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Marketing kulturních organizací a institucí na Příbramsku
Michal Gerčák -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines
Artem Khlynin