Bc. Marek Mauder
Diplomová práce
Zobrazování terénů pomocí GPU
Terrain Rendering Using GPU
Anotace:
Práce navrhuje a implementuje metodu pro zobrazování terénů založenou na Geomipmappingu a rozšířeném o zpracování rozsáhlých terénů. Implementace používá rozhraní OpenGL a jazyk GLSL. Součástí práce je testování výkonu na různých konfiguracích PC.Abstract:
This thesis introduces and implements a terrain rendering method based on Geomipmapping extended with support for large terrains. Implementation is based around OpenGL API and GLSL language. Performance tests on various PC setups are included.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v7glb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2008
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
- Oponent: Mgr. Petr Medek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace přípravy rostlinných chromozomů pro zobrazování v SEM s vysokým rozlišením
Pavlína Kurková -
Zobrazování rozsáhlých terénů
Marek Mauder -
Zobrazování terénu a vodní hladiny v počítačové hře
Marek Kopecký -
Implementace algoritmu pro zobrazování terénu s pomocí WebGL
Jan Kaláb -
Rozšířená realita na iOS - zobrazování prvků z mapy v terénu
Adam Bezák -
Rozšířená realita na Android - zobrazování prvků z mapy v terénu
Timotej Halás -
Editor terénu s využitím frameworku XNA
Martin Vlček -
Zobrazování rozsáhlých terénů
Marek Mauder