Bc. Marek Mauder

Diplomová práce

Zobrazování terénů pomocí GPU

Terrain Rendering Using GPU
Anotace:
Práce navrhuje a implementuje metodu pro zobrazování terénů založenou na Geomipmappingu a rozšířeném o zpracování rozsáhlých terénů. Implementace používá rozhraní OpenGL a jazyk GLSL. Součástí práce je testování výkonu na různých konfiguracích PC.
Abstract:
This thesis introduces and implements a terrain rendering method based on Geomipmapping extended with support for large terrains. Implementation is based around OpenGL API and GLSL language. Performance tests on various PC setups are included.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2008
  • Vedoucí: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
  • Oponent: Mgr. Petr Medek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky