BigData a konkurenceschopnost v digitální ekonomice – Anna Borkovcová
Anna Borkovcová
Bachelor's thesis
BigData a konkurenceschopnost v digitální ekonomice
What does the digital economy means for competitiveness according to Big Data technologies
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit potenciál vzniku začínajících (start-up) firem v digitální ekonomice s využitím technologií Big Data. Jedním z podcílů práce je tak charakteristika těchto oblastí a přiblížení současného rozmachu některých technologií ve vztahu k ekonomickému myšlení, především pak se zaměřením na Big Data. S tím souvisí analýza výhod a nevýhod, které tato technologie přináší …viacAbstract:
The main aim of the Bachelor Thesis is to evaluate the potential of start-up companies in the digital economy using Big Data technologies. One of the sub goals of the Bachelor Thesis is mapping of these areas and the approximation of the current development of some technologies in relation to economic thinking, especially with the focus on Big Data. This is related to the analysis of the advantages …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9480
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Mgr. Petra Marešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Soběslav, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Estimation of the Market Value Probability Distribution of a Company in the Apparel Industry
Yulu Han -
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci konceptu Průmyslu 4.0 v České republice
Martin Tuček -
Investiční činnost podniků v podmínkách průmyslu 4.0
Matyáš Sluka -
Vliv průmyslu 4.0 na komunikaci a řízení v organizaci/firmě
Alexander Pekov -
Technologie 4.0. v maloobchodě
Timur Abenov -
Připravenost trhu práce na realitu Průmyslu 4.0 v polygrafickém odvětví
Alena Michková
Názov
Vložil
Vložené
Práva