Bc. Krystian Gałuszka

Bakalářská práce

Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL

Evaluation of Service Quality using the SERVQUAL method
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing služeb v konkrétním podniku. Cílem práce je zhodnotit spokojenost zákazníka s kvalitou služeb vybraného podniku pomocí metody SERVQUAL. V práci budou využita sekundární a primární data. V teoretické části budou nastíněna teoretická východiska související s problematikou marketingu služeb, vnímáním hodnoty služeb zákazníky, jeho měřením a metodou SERVQUAL. Rovněž …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing of services in a specific company. The aim of the thesis is to evaluate customer satisfaction with the quality of services of the selected company using the SERVQUAL method. Secondary and primary data will be used in the thesis. The theoretical part will outline the theoretical background related to service marketing, customer perception of service value …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/p70nb/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikšík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management