Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL – Bc. Krystian Gałuszka
Bc. Krystian Gałuszka
Bakalářská práce
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Evaluation of Service Quality using the SERVQUAL method
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing služeb v konkrétním podniku. Cílem práce je zhodnotit spokojenost zákazníka s kvalitou služeb vybraného podniku pomocí metody SERVQUAL. V práci budou využita sekundární a primární data. V teoretické části budou nastíněna teoretická východiska související s problematikou marketingu služeb, vnímáním hodnoty služeb zákazníky, jeho měřením a metodou SERVQUAL. Rovněž …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing of services in a specific company. The aim of the thesis is to evaluate customer satisfaction with the quality of services of the selected company using the SERVQUAL method. Secondary and primary data will be used in the thesis. The theoretical part will outline the theoretical background related to service marketing, customer perception of service value …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/p70nb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing služeb vybraného subjektu
Barbora Pechová -
Kvalita poskytované péče očima pacientů za využití metody SERVQUAL
Aneta Volfová -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Jiří Niemczyk -
Kvalita služeb vybraného fitness centra
Tereza Knoppová