Podnik a jeho schopnost prosadit se v celosvětové konkurenci – Jan Nedomlel
Jan Nedomlel
Bachelor's thesis
Podnik a jeho schopnost prosadit se v celosvětové konkurenci
The ability of a business to succeed in global competition
Anotácia:
Cílem této práce je zhodnotit aktuální strategickou pozici firmy a na základě získaných výstupů z jednotlivých analýz doporučit vhodné řešení strategie. V teoretické části jsou popsány potřebné kroky k úspěšné tvorbě strategie a následně aplikovány v praktické části. Teoretická část začíná stanovením podnikových cílů, poslání a vize, přes analýzu externího prostředí, kde bylo využito PESTEL analýzy …viacAbstract:
The aim of this work is to evaluate the current strategic position of the company and to recommend an appropriate strategy solution on the basis of obtained results from the individual analyses. The theoretical part describes and details the steps necessary for a successful strategy development, which are then applied in the practical part. The theoretical part begins with the setting of business objectives …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74001
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedúci: Jan Heřman
- Oponent: Jana Šimanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74001
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.