PR a komunikační strategie Centrálního státního muzea Republiky Kazachstán – Bc. Leila Rakhmatulina
Bc. Leila Rakhmatulina
Bachelor's thesis
PR a komunikační strategie Centrálního státního muzea Republiky Kazachstán
PR and communication strategy of the Central State Museum of the Republic of Kazakhstan
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat role speciálních akcí v aktivitách muzea a navrhnout řešení, které povede k optimalizaci komunikačního mixu muzea, která by měla vést ke zvýšení popularity muzea a jeho návštěvnosti. V rámci teoretické části jsou objasněny základní pojmy, které se vážou k problematice marketingu. Praktická část je založena na průzkumném šetření, jehož základním úkolem …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to identify the role of special events in the museum's activities and to propose a solution that will lead to the optimization of the museum's communication mix, which should lead to an increase in the museum's popularity and attendance.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/td70s/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAKHMATULINA, Leila. \textit{PR a komunikační strategie Centrálního státního muzea Republiky Kazachstán}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/n7g7vv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Postavení a funkčnost marketingové komunikace v nevládní neziskové organizaci profilace pěstounské péče
Tereza Baubínová -
Marketingová komunikace v neziskové organizaci
Martin Barták -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Eliška Zemanová -
Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
Veronika Klímová -
Komunikační kampaň ve vybrané neziskové organizaci
Tereza Hrušková -
Strategie digitální marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Jan Mach -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Eliška Potůčková