Bc. Eliška Potůčková

Bakalářská práce

Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce

Design of effective marketing activities of a selected cultural institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami vybrané kulturní instituce. Teorie vychází ze zjištěných marketingových poznatků a je obohacena o oblast kultury. Obsahuje informace o Divadle Fráni Šrámka, Divadle na Vinohradech a o Divadle v Dlouhé. Pomocí těchto informací jsou divadla porovnána s ohledem na marketingový mix a je sestavena SWOT analýza. Na základě těchto skutečností je do práce …více
Abstract:
The Bachelor thesis is about a selected cultural institution and it’s marketing actitivities. The theoretical part is based on proffessional literature and cultural background. Thesis speaks about the Theatre Fráni Šrámka, the Theatre on Vinohrady and the Theatre in Dlouha. In greater details. Based on theoretical research, mentioned theatres have been compared by their marketing mix and SWOT analytics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.