Centra zábavy a city parky, zhodnocení významu pro kulturu v ČR – Bc. Gabriela Svánovská
Bc. Gabriela Svánovská
Diplomová práce
Centra zábavy a city parky, zhodnocení významu pro kulturu v ČR
Entertainment Centres and City Parks – Evaluation of its Significance for the Culture of the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce hodnotí význam kulturních center a center zábavy v České republice pro kulturu a kulturní úroveň mladé generace. Aby byl tento cíl dosažen, předchází analýza kulturní politika státu, vybraných měst a komparace s vybranými zeměmi Evropské unie. Provedena je také analýza podnikatelského prostředí v oblasti kultury. Vyzdvižena jsou specifika marketingu kulturních organizací. Příklady …víceAbstract:
This master thesis evaluates the importance of cultural centres and entertainment centres in the Czech republic for culture and cultural level of the young generation. To achieve this objective precedes analysis of cultural policy of the country, selected cities and comparison of selected countries of the European Union. There is also carried out analysis of the business environment in the cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mz9is/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. arch. Lea Vojtová, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Financování kultury v Brně
Petra Pejšová -
Evaluace koncepce rozvoje kultury města Ostravy
Kateřina Šůsová -
Podniky v oblasti kultury - dopady pandemie COVID-19
Sabina Mačátová -
Absence kulturni advokacie v procesu zlepseni existence zive kultury
Michaela Rašovská -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová