Vývoj všeobecně výukové aplikace pro zrakově postižené – Pavel OHRYZEK
Pavel OHRYZEK
Bakalářská práce
Vývoj všeobecně výukové aplikace pro zrakově postižené
Development of generally educational app for visually impaired
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na vývoj vzdělávací aplikace Blindfold pro osoby se zrakovým postižením s využitím rozhraní enginu Unity a programovacího jazyka C#. Je rozdělena do čtyř kapitol - dvou teoretických, jedné teoreticko-praktické a jedné praktické; v nichž je popsána problematika a následně postup při vývoji, včetně veškerých poznatků.Abstract:
This Bachelor's thesis focuses on development of an educational application Blindfold for visually impaired using the Unity engine interface and the C# programming language. It is divided into four chapters - two theoretical, one theoretical-practical and one practical; in which the issues and then the development process are described, including any information learned.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Šaloun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OHRYZEK, Pavel. Vývoj všeobecně výukové aplikace pro zrakově postižené. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační technologie se zaměřením na vzdělávání / Matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Herní improvizace lidí s těžkým zrakovým postižením
Renata Laňková -
Herní prvky
Lenka Štěpánková -
Edukativní aplikace s využitím Unreal Engine
Petr Vavřínek -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 6. 2024