Sociální média jako nástroj marketingu firmy poskytující služby – Klára Passauerová
Klára Passauerová
Bakalářská práce
Sociální média jako nástroj marketingu firmy poskytující služby
Social media as a marketing tool of a service company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním sociálních médií jako nástroje marketingu firmy poskytující služby – konkrétně firmy NK STUDIO s.r.o. Teoretická část bakalářské práce se věnuje teorii marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, sociálních sítí a sociálních médií a influencer marketingu. Analytická část práce se zaměřuje na charakteristiku společnosti NK STUDIO s.r.o. a její marketingovou …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the investigation of social media as a marketing tool of a service company – specifically, the company NK STUDIO s.r.o. The theoretical part of the bachelor thesis is devoted to the theory of marketing mix, marketing communication mix, social networks and social media and influencer marketing. The analytical part of the thesis focuses on the characteristics of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y6t9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak