Sociální média jako nástroj marketingu firmy poskytující služby – Klára Passauerová
Klára Passauerová
Bachelor's thesis
Sociální média jako nástroj marketingu firmy poskytující služby
Social media as a marketing tool of a service company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním sociálních médií jako nástroje marketingu firmy poskytující služby – konkrétně firmy NK STUDIO s.r.o. Teoretická část bakalářské práce se věnuje teorii marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, sociálních sítí a sociálních médií a influencer marketingu. Analytická část práce se zaměřuje na charakteristiku společnosti NK STUDIO s.r.o. a její marketingovou …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the investigation of social media as a marketing tool of a service company – specifically, the company NK STUDIO s.r.o. The theoretical part of the bachelor thesis is devoted to the theory of marketing mix, marketing communication mix, social networks and social media and influencer marketing. The analytical part of the thesis focuses on the characteristics of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/y6t9p/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PASSAUEROVÁ, Klára. \textit{Sociální média jako nástroj marketingu firmy poskytující služby}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/n7ztil/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak