Rozvoj vypravěčských dovedností žáků čtvrtého a pátého ročníku ZŠ – Mgr. Daniela VOŘÍŠKOVÁ
Mgr. Daniela VOŘÍŠKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj vypravěčských dovedností žáků čtvrtého a pátého ročníku ZŠ
The development of storytelling (narrative) skills of pupils in the fourth and fifth year
Anotace:
Závěrečná práce se skládá ze dvou částí. První část je část teoretická, která pojednává o slohovém útvaru vypravování a jeho pozici v rámci slohové a komunikační výchovy na prvním stupni základní školy. Empirická část obsahuje jazykový rozbor šedesáti devíti samostatných slohových prací žáků čtvrtých a pátých ročníků. Jedná se o vypravování na téma - Co mě potkalo na procházce lesem.Abstract:
This work includes two parts. The first part is theoretical. It deals with theory of narration. The second part includes the analysis of sixty - nine pupil´s texts.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Suda, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOŘÍŠKOVÁ, Daniela. Rozvoj vypravěčských dovedností žáků čtvrtého a pátého ročníku ZŠ. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / DVPP - Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Nenásilná komunikace v komunikační a slohové výchově na 2. stupni ZŠ
Adam Krejcar -
Využití informačních a komunikačních technologií ve slohové a komunikační výchově
Jiřina DÁŇOVÁ -
Analytický pohled na "dobrou" praxi a výuku komunikační a slohové výchovy
Pavlína WEISSEROVÁ -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová -
Intenzita zatížení v modifikovaných sportovních hrách v tělesné výchově u žáků čtvrtého ročníku střední školy
Ondřej NĚMEC -
Tvorba didaktického materiálu na vybraná témata v českém jazyce pro žáky pátého ročníku základní školy pro sluchově postižené
Hana KUBOŠOVÁ -
Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku (případová studie)
Jana Havlíková