Rozvoj vypravěčských dovedností žáků čtvrtého a pátého ročníku ZŠ – Mgr. Daniela VOŘÍŠKOVÁ
Mgr. Daniela VOŘÍŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Rozvoj vypravěčských dovedností žáků čtvrtého a pátého ročníku ZŠ
The development of storytelling (narrative) skills of pupils in the fourth and fifth year
Abstract:
Závěrečná práce se skládá ze dvou částí. První část je část teoretická, která pojednává o slohovém útvaru vypravování a jeho pozici v rámci slohové a komunikační výchovy na prvním stupni základní školy. Empirická část obsahuje jazykový rozbor šedesáti devíti samostatných slohových prací žáků čtvrtých a pátých ročníků. Jedná se o vypravování na téma - Co mě potkalo na procházce lesem.Abstract:
This work includes two parts. The first part is theoretical. It deals with theory of narration. The second part includes the analysis of sixty - nine pupil´s texts.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Suda, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOŘÍŠKOVÁ, Daniela. Rozvoj vypravěčských dovedností žáků čtvrtého a pátého ročníku ZŠ. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
. / DVPP - Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Theses on a related topic
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Nenásilná komunikace v komunikační a slohové výchově na 2. stupni ZŠ
Adam Krejcar -
Využití informačních a komunikačních technologií ve slohové a komunikační výchově
Jiřina DÁŇOVÁ -
Analytický pohled na "dobrou" praxi a výuku komunikační a slohové výchovy
Pavlína WEISSEROVÁ -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová -
Intenzita zatížení v modifikovaných sportovních hrách v tělesné výchově u žáků čtvrtého ročníku střední školy
Ondřej NĚMEC -
Tvorba didaktického materiálu na vybraná témata v českém jazyce pro žáky pátého ročníku základní školy pro sluchově postižené
Hana KUBOŠOVÁ -
Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku (případová studie)
Jana Havlíková