Základy hry na barokní hoboj – BcA. Yelyzaveta Sukhyna
BcA. Yelyzaveta Sukhyna
Diplomová práce
Základy hry na barokní hoboj
Basics of baroque oboe playing
Anotace:
Diplomová práce „Základy hry na barokní hoboj“ se věnuje problematice hry na barokní hoboj, popisuje její hlavní principy a nabízí výčet důležitých metodických postupů pro efektivní cvičení začátečníků. Teoretická část vysvětluje pojem barokní hoboj a pojednává o evoluci nástroje v 17. a 18. století. Praktická část nabízí doporučení k výrobě strojků pro barokní hoboj a k systému každodenních technických …víceAbstract:
The diploma thesis „Basics of baroque oboe playing” deals with the problematic of playing the baroque oboe, describes its main principles and offers a list of important methodical steps for beginner`s effective practice. The theoretical part explains the definition of baroque oboe and tells about the evolution of the instrument in the 17th and 18th centuries. The practical part offers recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/hmcv6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 10. 2020
- Vedoucí: doc. Jurij Likin
- Oponent: MgA. Pavel Tylšar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/hmcv6/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hra na hoboj
Práce na příbuzné téma
-
Management profesionálních těles provozujících historicky poučenou interpretaci staré hudby.
Aneta Dlasková -
Hudební režie historicky poučené interpretace na autentickém nástroji
Sarah Jedličková -
Interpretace koncertu A dur QV5:217 J. J. Quantze na modelu jeho flétny
Anežka Levová -
Interpretace skladeb vybraných českých autorů 19. století na dobové varhany
Adéla Venclová -
Srovnání způsobu hry a interpretace na barokní traverso a flétnu současného typu
Anežka Šejnohová -
Management profesionálních těles provozujících historicky poučenou interpretaci staré hudby.
Aneta Dlasková -
Klavírní dílo Jana Václava Hugo Voříška (1791 - 1825) v kontextu dobové tvorby a jeho interpretace dnes
Petra Matějová -
Interpretace loutnových transkripcí skladeb J.S.Bacha na kytaru
Ozren Mutak