BcA. Yelyzaveta Sukhyna
Master's thesis
Základy hry na barokní hoboj
Basics of baroque oboe playing
Abstract:
Diplomová práce „Základy hry na barokní hoboj“ se věnuje problematice hry na barokní hoboj, popisuje její hlavní principy a nabízí výčet důležitých metodických postupů pro efektivní cvičení začátečníků. Teoretická část vysvětluje pojem barokní hoboj a pojednává o evoluci nástroje v 17. a 18. století. Praktická část nabízí doporučení k výrobě strojků pro barokní hoboj a k systému každodenních technických …moreAbstract:
The diploma thesis „Basics of baroque oboe playing” deals with the problematic of playing the baroque oboe, describes its main principles and offers a list of important methodical steps for beginner`s effective practice. The theoretical part explains the definition of baroque oboe and tells about the evolution of the instrument in the 17th and 18th centuries. The practical part offers recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2020
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/hmcv6/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 10. 2020
- Supervisor: doc. Jurij Likin
- Reader: MgA. Pavel Tylšar
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/hmcv6/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicMaster programme / field:
Art of Music / Oboe Playing
Theses on a related topic
-
Management profesionálních těles provozujících historicky poučenou interpretaci staré hudby.
Aneta Dlasková -
Hudební režie historicky poučené interpretace na autentickém nástroji
Sarah Jedličková -
Interpretace koncertu A dur QV5:217 J. J. Quantze na modelu jeho flétny
Anežka Levová -
Interpretace skladeb vybraných českých autorů 19. století na dobové varhany
Adéla Venclová -
Srovnání způsobu hry a interpretace na barokní traverso a flétnu současného typu
Anežka Šejnohová -
Management profesionálních těles provozujících historicky poučenou interpretaci staré hudby.
Aneta Dlasková -
Klavírní dílo Jana Václava Hugo Voříška (1791 - 1825) v kontextu dobové tvorby a jeho interpretace dnes
Petra Matějová -
Interpretace loutnových transkripcí skladeb J.S.Bacha na kytaru
Ozren Mutak