Propagace neziskové organizace GL Africa na sociálních sítích – Barbora Uhrová
Barbora Uhrová
Bachelor's thesis
Propagace neziskové organizace GL Africa na sociálních sítích
Promotion of not-for-profit organization GL Africa on social media
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou strategií na sociálních sítích. Jejím hlavním cílem je vytvořit návrh strategie pro neziskovou organizaci GL Africa a dílčím cílem je zvýšení povědomí o organizaci na sociálních sítích. Na základě poznatků v teoretické části práce, kvantitativního a kvalitativního výzkumu, analýzy konkurence a analýzy interních zdrojů organizace v části praktické, práce přináší doporučení …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing strategy for social media. The primary goal of this thesis is to create a social media strategy proposal for the not-for-profit organization called GL Africa. The secondary goal is to create brand awareness on social media channels. Based on the findings in the theoretical part, as well as the quantitative, qualitative research, analysis of competition and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Martin Peška, Mgr. Bc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Management Control Systems in Not for Profit Organization
Michelle De La Cruz Marquez -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova