Prvky pedagogiky Marie Montessori ve vzdělávání žáků s mentálním postižením – Bc. Radana Křížová
Bc. Radana Křížová
Diplomová práce
Prvky pedagogiky Marie Montessori ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
Montessori elements in the education of pupils with mental disability
Anotace:
„Prvky pedagogiky Marie Montessori ve vzdělávání žáků s mentálním postižením,” diplomová práce. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2011,78s. Diplomová práce se zabývá možnostmi využití prvků a myšlenek pedagogiky Marie Montessori v rámci edukace v prostředí prvního stupně základní škole speciální. Cílem práce bylo popsat a zhodnotit aplikaci principů a myšlenek pedagogiky Marie Montessori …víceAbstract:
„Montessori elements in the education of pupils with mental disability," diploma thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education, 2011, 78p. The thesis deals with the possibilities of the use of elements and ideas of Maria Montessori in the framework of the education in an environment of first grade elementary school special. The aim of the work was to describe and evaluate the application of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/or2ip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová