Produktové stratégie bánk na Slovensku – Bc. Matej Hudák
Bc. Matej Hudák
Bachelor's thesis
Produktové stratégie bánk na Slovensku
Product Strategies of Banks in Slovakia
Abstract:
The bachelor thesis consists of theoretical and analyticas part on theme product strategies of banks in Slovakia. First chapter consists of bank strategies, structure of basic bank products, segmentation of bank clients, bank operations and the definition of types of bank clients. Next chapter contains structural analysis of bank products and segmentation of clients of th chosen banks. Final chapter …viacAbstract:
Bakalárska práca pozostáva z teoretickej a analytickou časti na tému produktové stratégie bánk na Slovensku. Prvá kapitola sa zaoberá bankovou stratégiou, štruktúrou základných bankových produktov, segmentáciou klientov bánk, bankovými operáciami a definovaním typov bankových klientov. D ruhá kapitola obsahuje štrukturálnu analýzu pokrytia trhu bankovými produktmi, segmentáciu klientov vybraných bánk …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/n3k42/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání úvěrových produktů a forfaitingu z hlediska ošetření rizik a cenové výhodnosti pro podnik
Veronika Patrová -
Bankové zmluvy a ich využiteľnosť v konkrétnych bankách
Michaela Ďurišová -
Komparace podmínek pro založení a vedení účtů v Českých a Slovenských bankách
Martin Demovič -
Analýza procesu zavedenia nového bankového produktu na trh( návrh a impelmentácia marketingovej stratégie)
Zuzana Polková -
Produkty bankových a nebankových subjektov v Slovenskej republike
Helena Krajčovičová -
Porovnanie produktov bankových a nebankových subjektov v Slovenskej republike
Martina Hajdu -
Bankové produkty vo financovaní investičných zámerov malých a stredných podnikov
Natália Hrúzová -
Bankový marketing vybranej komerčnej banky
Gabriela Doskočová